Fotogalleri 2018

Ange undertext här

Verksamhet 2018

Klubben har under året arrangerat

Pimpeltävling på påskdagen. Ca 50 deltagare hoppades på fiskelyckan som var väldigt klen. Vi bjöd på varmkorv med bröd .

9/6 Aktivitetsdag, Vi var ett gäng som städade och fixade. Bl a satte vi ihop den nya grillkåtan. Anita och Eila betsade den senare under sommaren.

21/7 Metartävling vid storbryggan, ca 35 deltog och vi bjöd dem på varmkorv med bröd.

Roddartävling - Utgick p g a vi orkade inte med att planera in den.

4/8 Kräftknytkalas, Lockade många deltagare.

18/8 Surströmmingsfest. Ställdes in m a a dåligt väder. Samma arrangörer har tagit på sig att ordnar festen 2019.

1/8 "Historiekväll". Magnus och Gunnar berättar om Paavolagårdens historia samtidigt som vi firade SBU 90 år. Intresset var stort, hela klubbstugan var full och det kändes lite speciellt att vi hade el och powerpoint presentation på storbild.