Vad får jag som medlem?

1. Alla medlemmar får BÅTLIV, Sveriges största båt tidning med information från Svenska Båtunionen och hela landets båtliv, hemburen i brevlådan.
  2. Möjlighet att försäkra båten i Svenska Sjö, båtorganisationernas försäkringsbolag.  https://svenskasjo.se
  3. Klubbstugan står öppen från midsommar till mitten av september. Tillgång till klubbens grillstuga och bastu.
  4. Delta i klubbens anordnade aktiviteter.
  5. Med medlemsavgiften bidrar du till underhåll av klubbstugan och dess faciliteter.

Vad kostar det?

Enskild medlem

Familj

200 kr/år

300 kr/år

Hur gör jag?

För att bli medlem så måste du fylla i forumläret nedan samt betala in en medlemsavgift på bankgiro, glöm inte att skriva vem det är ifrån.

Vi har även Swish som du kan betala in på.

Var noga med att skriva förnamn, efternamn, adress och födelsenummer samt mailadress eller mobiltelefonnummer på den som står som kontaktperson,

För övriga familjemedlemmar räcker det med för- och efternamn.

Är du redan medlem och vill bara förnya medlemsskapet räcker det med att betala in summan på bankgirot eller swisha.

Vi vill gärna ha mailadressen eller telefonnummer för att snabbt kunna få ut information till våra medlemmar

Bankgiro

Swish