Fotogalleri 2017

Ange undertext här

Vad hände 2017

Pimpeltävling på påskdagen. Lockade ca 100 personer.

10 juni. Arbetsdagen genomfördes i strålande sol. Vi satt ner bryggan, städade klubbstugan och bastun. Ca 20 personer deltog med liv och lust. Dagen avslutades med korv med bröd och kaffe med dopp.

22 juli hade vi metertävling. Även där stor uppslutning och jätte härligt väder. Det var nog den dagen det börja vända vad gäller vädret.

5 augusti genomfördes arbetsdag nr 2. Vi hjälpte kommunen med diverse arbeten vid storbryggan.

5 augusti, kräftskiva i klubbstugan. ca 35 pers deltog.

19 augusti var det dags för surströmmingsskivan. ca 25 pers deltog i tävlingar och sång och givetvis god mat.

Nästa års surströmming anordnas av Lasse och Elisabeth Merefelt och Micke Myllymäki och Helen Lindgren.

Bryggupptagningen den 23 oktober.

Haparanda båtklubb, HBK, web-ansvarig: Lena Korva
Skapad med Webnode
Skapa din hemsida gratis! Denna hemsidan är skapad via Webnode. Skapa din egna gratis hemsida idag! Kom igång